У світі косметології
складно досягти успіху, не пропонуючи споживачеві більше, ніж інші. Потрібні
інноваційні підходи та нові рішення. Здавалося б, чим можна здивувати споживача,
якщо всі ніші зайняті? Інакше думали творці бренду IMAGE Skincare. Перебуваючи
в середовищі естетистів, вони бачили всі мінуси існуючих на ринку кремів,
сироваток, скрабів і гелів. І виділили три головні пункти, на яких побудували
свою стратегію. Косметика має бути нешкідливою, високоефективною та простою у
застосуванні. Так з'явилися перші лінійки продуктів IMAGE Skincare, які зараз
порівнюють за ефективністю з медичними препаратами, за простотою застосування –
зі звичайними кремами мас-маркету, а за безпековими якостями – з народними
засобами.
Як все починалося: історія створення
Більшість косметологів
буквально розуміють популярну тезу про те, що краса врятує світ і продовжують
активно боротися за красу, не звертаючи уваги на те, як це впливає на здоров'я.
До цього часу для косметичних процедур вони використовують продукти з
парабенами, синтетичними маслами та ароматизаторами. Забуваючи при цьому, що
всі ці речовини, крім тимчасової користі несуть чимало шкоди. Така ситуація не
влаштовує багатьох. Але мало хто готовий її зміняювати
Лише не творці бренду
IMAGE Skincare. Вони знайшли спосіб, як
трансформувати природні активні речовини у форму, здатну засвоюватися нашим
організмом. Так з'явився бренд ефективної люксової косметики із натуральним
складом. І цими першопрохідниками були Марк та Жанна Ронерт (Dr. Marc Ronert
& Janna Ronert): пластичний хірург та косметолог – професіонали, які
знають, що потрібно для гарної шкіри. Починали вони у 2003 році у США. І за 20
років досягли чималих успіхів.
Історія успіху: шлях від дебютантів до
лідерів індустрії косметології
Перші продукти IMAGE
Skincare створювалися буквально у домашніх умовах. Жанна працювала над ними
особисто. Їй, як косметологу, важливо було переконатися в ефективності засобів,
почути реальні відгуки від жінок, чия шкіра стала кращою після процедур. До
того ж вона тривалий час намагалася вирішити особисту косметологічну проблему –
підібрати схему догляду для чутливою шкірою з розацеа.
Так з'явилася перша
колекція Vital C, яку досі активно купують. Це лінійка засобів для чутливої
шкіри. Жанна особисто переконалася, що вона працює. Перші пацієнти
підтверджували ефективність засобів. Відгуки про неймовірну косметику для шкіри
ширилися, а популярність посприяла росту попиту на колекцію серед косметологів.
Трохи пізніше продукти IMAGE Skincare стали доступними для звичайних
користувачів. Сьогодні в арсеналі бренду
13 колекцій, а продукцію можна купити у понад 60 країнах світу. Центральний
офіс компанії знаходиться в місті Ланкастер, штат Каліфорнія.
Переваги інноваційної косметики IMAGE Skincare
Продукція бренду IMAGE
Skincare продається через салони краси, спа-центри, медичні клініки та інтернет-магазини
по всьому світу. Її використовують у своїй практиці лікарі-дерматокосметологи. Регулярно
проводяться навчальні семінари, де фахівці діляться протоколами використання
тих чи інших засобів. Слава IMAGE Skincare заслужена. У косметики багато
реальних переваг. Розглянемо лише основні.
Комплексна корекція
Усю косметику бренду можна умовно розділити на: засоби для швидкої допомоги, які працюють прицільно на вирішення проблеми, та м'яко доглядаючі засоби для шкіри. Перші вирішують проблему радикально – вирівнюють зморшки, прибирають лущення, позбавляють пігментації. Друга група працює на зволоження, живлення та захист. Вся косметика IMAGE Skincare відмінно поєднується, а це дозволяє забезпечити повноцінну комплексну корекцію.
Доведена ефективність
Всі продукти проходять
складний шлях від лабораторії, де вони створюються, до клінік та косметичних
салонів. Контроль якості здійснюється всіх етапах – починаючи від вибору
сировини до упаковки. Ефективність засобів перевіряється лабораторно та
клінічно. До споживачів потрапляють лише продукти, які відповідають найвищим
стандартам. Причому, IMAGE Skincare ніколи не тестувала свої продукти на
тваринах. Дія перевіряється виключно на добровольцях.
Висока концентрація діючих речовин
На доглядові процедури
витрачається менше часу. Висока концентрація дозволяє скоротити їх тривалість
вдвічі. Зазвичай 40 хвилин достатньо для більшості салонних процедур. Це
цінують жінки із активним ритмом життя.
Тонко підібрані аромати
Всі засоби пахнуть як
дорогі парфуми із натуральною основою. Вдихати таке багатство ароматів – це
ароматерапія та релакс одночасно. Запах настільки виважений та помірний, що
сенсорні сприйняття косметолога та клієнта не перевантажується.
Склад косметичних засобів IMAGE Skincare
В IMAGE Skincare одразу
відмовилися від шкідливих речовин. Вони першими зуміли створити професійні
косметологічні засоби для шкіри без парабенів. Їх замінили на безпечні
консерванти природного походження. Продукти лікують, а не маскують проблему. І
роблять це з любов'ю до шкіри споживача та до природи.
Основні компоненти косметики IMAGE
Skincare:
- витяжки рослинних екстрактів;
- ефірні масла;
- кислоти AHA та BHA;
- вітаміни;
- ретинол;
- антиоксиданти та відбілюючі компоненти;
- пептиди та гіалуронова кислота;
- захисні компоненти SPF та ін.
Компанія отримала безліч нагород за свої продукти та інновації в галузі догляду за шкірою. Це нагороди від журналів Dermascope, Les Nouvelles Esthetiques & Spa, American Spa, Skin Inc. Magazine та інших.
Огляд 5 популярних продуктів IMAGE Skincare та їх унікальних особливостей
- Сироватка,
що відновлює, з вітаміном C – містить стабілізований вітамін C, для
покращення текстури шкіри, освітлює тон і захищає верхній шар епідермісу від
шкідливого впливу навколишнього середовища.
- Зволожуючий
бустер з гіалуроновою кислотою – забезпечує інтенсивне зволоження шкіри
завдяки гіалуроновій кислоті, яка проникає в глибокі шари епідермісу,
покращуючи її пружність та еластичність.
- Активний
очищаючий скраб антиакне – містить комбінацію рослинних екстрактів, які
допомагають видалити ороговілі клітини шкіри, покращують її текстуру, колір та
стимулюючи процес регенерації. Ефективний при акне ІІІ-ІV ступеня.
- Омолоджуючий
крем SPF 50 – забезпечує захист від шкідливого впливу ультрафіолетових
променів, запобігає передчасному старінню шкіри та появі пігментних плям.
- Антивіковий
ліфтинговий крем для повік з ретинолом – продукт розроблений для догляду за
ніжною шкірою, містить активні інгредієнти, які зменшують зморшки, набряклість
та темні кола під очима, надає свіжого та сяючого вигляду обличчю.
Марка IMAGE Skincare відома широким асортиментом продуктів для догляду за шкірою обличчя та тіла. Це засоби, що очищають, тоніки, сироватки, креми, маски і багато іншого. Бренд також пропонує професійні процедури. Ціна косметики не найнижча. І це єдиний недолік бренду. Однак вартість відповідає високій якості. А розхід засобів дуже невеликий, однієї упаковки вистачає надовго. Хто хоч раз спробував косметику IMAGE Skincare, навряд чи може з нею розпрощатися. IMAGE Skincare не може не сподобатися.