SEO
Допомогти


Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Немає відгуків
Автор:
Код товару: 012512
Наявність: Попереднє замовлення
Ціна:350 ₴
Доставка в місто (змінити можна на сторінці оформлення замовлення)
До відділення Нова Пошта
В поштомат
Кур’єрська доставка
Отримання за 1-2 дні Оплата за тарифами служби доставки
Оплата під час отримання товару, Картою онлайн, Google Pay, Безготівковими для юридичних та фізичних осіб, Visa, MasterCard, Apple Pay
Гарантія якості
Ми сертифіковані GMP з рейтингом «А» від Асоціації натуральних продуктів (NPA).
Анотація

Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару? І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивовані: гучна антинаркотична кампанія лише збільшила споживання наркотиків Дебютна книжка молодого науковця, що досліджував складний соціальний феномен популярності, теж здобула немалу популярність: у 2013 році посіла друге місце у рейтингу бізнес-книг amazon.com. «Заразливий» став бестселером і за версією New York Times і Wall Street Journal. Книжка перекладена 25 мовами.

Ця книга відкриває таємниці заразливого контенту та допомагає зрозуміти феномен вірусного розповсюдження інформації. Опираючись на найсучасніші технології маркетингу поголосу і соціального впливу, автор подає прикладну формулу популярності, яка допоможе зробити заразливими будь-який товар або ідею. Ця книжка буде корисною для вас особисто і не тільки для загального розвитку. Якщо ви не знаєте, що таке «тригер» і хто такий «стрікер», чому деякі подробиці історії закарбовуються в людській пам’яті і як цей процес відбувається, то маєте нагоду уважно прочитати й зрозуміти психологічні механізми сприйняття, які ніхто не може відмінити.

Переклад - Олена Замойська

ЦИТАТИ

Гарвардські нейронауковці Джейсон Мітчелл і Даяна Тамір дійшли висновку, що оприлюднення інформації про себе зазвичай винагороджується. Під час одного дослідження Мітчелл і Тамір під’єднали учасників експерименту до сканерів мозку і попросили розповісти про себе («Я люблю кататися на сноуборді») або про інших («Він любить цуциків»). З’ясувалося, що оприлюднення власних думок активізує ті ж ділянки мозку, які реагують на заохочення їжею та грошима. Розповідаючи про вдалі вихідні, люди відчувають таку ж насолоду, як від подвійної порції шоколадного торта.

Якщо прагнете краще зрозуміти себе, спробуйте занотовувати бесіди протягом доби. Носіть із собою ручку та блокнот і записуйте все, про що згадали протягом дня. Вас здивує кількість обговорюваних товарів та ідей.

Туалетний папір? Навряд чи в ньому є щось незвичайне. Однак кілька років тому мені вдалося зробити туалетний папір темою жвавого обговорення на вечірці. Як? Я поклав у туалет папір чорного кольору. Чорний туалетний папір? Ніхто такого досі не бачив. І ця особливість спричинила обговорення. Наголосіть на незвичайності товару або ідеї – і люди заговорять про них.

ISBN
9786178120764
Автор
Берґер Джона
Кількість сторінок
200
Код виробника
012512
Мова видання
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2024
Формат, мм
140х210
Вага
0.30

Схожі товари на Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу Заразливий. Психологія вірусного маркетингу