- SEO
Підручник укладено відповідно до типової освітньої програми, створеної колективом авторів під керівництвом Р. Б. Шияна. Перша частина підручника охоплює добукварний і букварний (більша частина) періоди. Друга частина завершує букварний період і містить у повній мірі матеріал для вивчення у післябукварний період. Щотижневий тематичний підхід дозволяє інтегрувати навчальний матеріал з читання і письма в 1 класі з курсом «Я досліджую світ». Таким чином використання обох підручників сприятиме всебічному розвитку в учнів уявлення про світ, себе в ньому тощо. Унікальність «Букваря» виявляється і в добірці художніх текстів (українських сучасних авторів і класиків, зарубіжних письменників), що є суголосними зацікавленням сучасних дітей. Завдання до текстів розроблено таким чином, щоб якомога ефективніше розвивати в учнів критичне і креативне мислення, читацьку грамотність, усне мовлення.
Навчання читання впроваджується шляхом диференційованого підходу, адже в «Буквареві» міститься матеріал для учнів, які не вміють читати; для учнів, які вчаться читати; для учнів, які вже вміють читати. Таким чином кожна група учнів 1 класу матиме змогу працювати за рівнем своїх можливостей, не зупиняючись на досягнутому. Адже прослуховування виконання завдань іншими учнями, так би мовити багаторазове пояснення, сприятиме ефективному засвоєнню нового навчального матеріалу.