- SEO
Пропонуємо вашій увазі підручник — «Географія. 6 клас» (автори: Т. Гільберг, А. Довгань, В. Совенко).
Це підручник, що реалізує принципи, філософію та концептуальні засади Нової української школи. Відповідає модельній навчальній програмі з географії. Використання цього підручника в освітньому процесі шестикласників сприятиме розвитку просторового мислення, ключових компетентностей та наскрізних умінь. Підручник не тільки вчить критично мислити. Він сформований як відкрита система, що мотивує учнів у кожному завданні спрямовувати свої пізнавальні зусилля на виконання компетентнісних, творчих і прикладних завдань.
Навчальні матеріали дозволяють залучити сучасні інформаційно-комунікаційні технології, що полегшують роботу при дистанційному навчання, мотивують учнів до вивчення предмета, розвивають компетентності ХХІ століття та формують кращі моральні цінності.
Переваги підручника: Оновлений зміст і відповідність програмі; Реалізує зв'язок навчання з життям та практикою; Актуалізує знання у навчальній діяльності та життєвих ситуаціях; Розвиток особистісних якостей, необхідних людині для життя у XXI столітті; Домінування прийомів, що підвищують пізнавальний інтерес та посилюють мотивацію навчання4 Діалогічність, орієнтованість на активне та інтерактивне навчання; Система навчальних завдань, орієнтованих на самостійну навчально-пізнавальну, творчу діяльність учнів на основі застосування методів дослідження та роботи з інформацією; Ресурси для взаємодії, співробітництва, співтворчості та міркування учасників процесу навчання; Створення можливостей для розвитку навичок логічного, практикоорієнтованого, аналітичного мислення учнів, їх мовних навичок; Сприяння розвитку навичок самостійного навчання; Відображає локальні та глобальні аспекти, ситуативні приклади, різні проблеми, пов'язані з повсякденним життям людей, збереженням здоров'я та охороною довкілля; Містить різні варіанти організації навчальної пізнавальної, практичної та проектно-дослідної діяльності учнів Наявність системи різних завдань, питань, вправ Наявність системи ілюстрацій та інших наочних матеріалів; Додаткові і пояснювальні тексти; Проблемний підхід; Орієнтація навчальних ресурсів на можливості самостійного пошуку та доповнення інформації; QR - коди Розвиток вміння зіставлення знань з об'єктивними реаліями життя; Виховання відповідального та дбайливого ставлення до довкілля; Усвідомлення значущості екологічної культури та концепції сталого розвитку.