- SEO
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 06.07. 2018 № 734). Відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я Савченко.
Буквар у першій частині пропонує завдання добукварного періоду навчання та букварного. Учні вивчать упродовж добукварного курсу слова, які відповідають на питання ЩО? ХТО? ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ? ЩО РОБИТЬ?; сформулюють уявлення про речення, службові слова, види речень, склад слова, поділ слів на склади, наголос, голосні та приголосні звуки (тверді й м'які); навчаться будувати звукові схеми слів та аналізувати звуковий склад слові.
У першій частині букварного періоду структура підручника влаштована так, що на одну букву виділяються два уроки: один для вивчення великої букви, другий – для малої букви. На завершенні кожного уроку здійснюється рефлексія – діти позначають свій настрій на смайликові в правому куточку сторінки.
Кожен урок, окрім основної мовної теми, присвячений також єдиній лінії спілкування: приміром, сім'я, пікнік, свійські тварини, казки тощо. Усі завдання уроку об'єднані тематичною лінією. Підручник пропонує яскраві якісні ілюстрації, намальовані спеціально для нашого букваря, які спонукають дітей до творчо-мисленнєвої діяльності.
На допомогу вчителеві у розділі «Методична підтримка» містяться файли з розробками уроків та календарно-тематичним плануванням.